17 december.

denna helg behövdes totalmycket och innehöll allt.
fredagen började med pepparkaks- och lussebullsbakande med sabina och fanny.
sedan kom lördagen .. den mest värda dagen på länge. :)
sabina och jag for tidigt till stockholm för att shoppa nyårsklänningar.
och på kvällen kände vi att det var dags att inta stockholms krogar.
så med vägledning av tim, boris och ville blev det en askalas lördag.
bjudna på öl, tequilashots, inträde och garderob är det inte varje dag man blir.
eller bjuden på saker överhuvudtaget, då jag alltid är van att betala för mig, det uppskattas till tusen.

favorit i repris i mellandagarna ? ;)
bojkottar uppsala.

( ps: sabina är überkanonbäst .. så. )

denna dag gick dock inte alls lika bra.
det gick rätt så jävlas piss fel egentligen.
men jag lever vidare på lördagens lyckorus. :)
för allt i lördags var bra. nej .. jätte bra. och .. kanon.

.. allt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback