18/19 december.

att jag aldrig blir frisk. för ja, nu skall jag chocka er alla: jag är sjuk .. igen.
började lite smått i morse, och utvecklades under dagen / kvällen. inte bra.
skulle egentligen ha praktiserat idag, och imorgon,
men det får allt ta och bli på onsdag istället, eller? frisk då?
kanske får se till att vila upp mig nu eftersom att det inte kommer bli någon vila under julen.
för då blir det kalaskul; syrran + tommy + katten hälsar på, det blir shopping, utgång i stockholm,
och en massamassa mat, och för att inte tala om nyårsafton. =)

___

såg dagens skämt idag: en frisörsalong som säljer daxvax.
det var allt det underligaste.

___

hem
home sweet home.
( där det just nu står en fem meter hög upplyst gran som förgyller mina dagar )
vaksalatorg, aka hoodet. probably the best hood ever. så.
 ___

stuck on you,
I've got this feeling down
deep in my soul that I just can't lose.
guess, I'm on my way.
( stuck on you - lionel richie )


Kommentarer
Postat av: rbee

jalla bli frisk, snart jul, jag med e ganska rejält förkyld men krigar på,,, boun natale!

2006-12-19 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback