23 december.

ooh . rysningar.
såg just filmen step up. inte så speciellt bra egentligen, men oj så inspirerande.
för de som ej vet så är det en dans film, a la hiphop/street.

jag har fan dansat i fyra - fem år, men la av för ca ett år sedan.
inspirationen och engagemanget fanns inte där.
men undrar fan om inte jag börjar få återfall.
älskar ju fan att dansa ute på krogen. ( typ det enda jag gör när jag är ute )
kanske borde dra igång igen. vill fan. känner att jag ändå lärt mig en del på egen hand.
kanske var det så att jag behövde lite tid för att förstå vad dansen egentligen betyder för mig.
jag vet ju att jag kan. så varför inte ?
det handlar ju om att satsa.
och det vill jag.

step up.
___

imorgon är det julafton, och det känns inte alls.
men man gör det bästa av situationen, right ?

___

hittade just bilder å club C/O's hemsida.
sabina och tessan - dräggar i sthlm.
www.club-co.se
haha. galenskaper.
( 061216 )
så. huumor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback