24 december.

julen har varit ypperligt trevlig. syster + svåger + katten kom från luleå igår.
mormor och morfar kom på middag hela vägen från svartbäcken idag. :)
___

började snacka med en amerikansk snubbe på msn.
han bokar typ band och grejar, åt artister. ( ej stor sådana, men otroligt talangfulla )
och åt till exempel ronnie day. och fyfan säger jag bara:
en ny förbild åt lilla tessilago. så.
http://www.myspace.com/ronnieday
kika in och se för er själva. kika också in "the live journal".
mycket inspirerande, i alla fall för mig. ligger på någon slags "deep thinking - therese nivå".

kände för att greppa gitarren, men kom på att klockan var påtok för mycket.
är inte det typiskt, faan också.
alltid då jag vill spela så är det för sent på kvällskvisten. :(
tror att min nisch att tänka en massa och komma på en massa idéer nattetid.
tänka ett steg djupare än dagtid.

The way you overcome shyness is to become so wrapped up in something
that you forget to be afraid.
- Lady Bird Johnson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback