29 december.


var ute och åt med min far och syster här om kvällen på tzatsiki.
riktigt toktrevligt, och otroligt gott. :) blev som våran lilla julafton.

mellandagsrean :
har shoppat upp en liten ny garderob. känns otroligt bra. behövdes.
___

sedan har dagarna rullat på.
utgång på seven - öldrickande.
askalas med louise och trolte.

utgång i stockholm - öldrickande. öldrickande gånger hundra.
var ut till söderhof och tog några .. öl .. till .. =p min nisch tror jag.
drog sedan hem till tim allihopa och fortsatte partajjandet där.
drama, drama, drama, som alltid. men hade det överlag kul.
prata norrlänska med en östermalsbo är det inte varje dag man gör. =p

vaknade åtta i morse med en sådan otrolig hungerkänsla.
och till min förskräckelse .. inget ätbart i kylen !
efter många om och men, och en hel del drömmande efter en saftig köttbit,
drog jag och sabina ner till seveneleven och köpte oss lite korv med bröd, pizza och chickensticks.

sedan gick resten av dagen åt att sova och dega.
måste observera mig själv mitt i allt: jag tog mig från sabina på söder, med tunnelbanan till station,
och sedan med tåget till uppsala, utan att virra bort mig. jag !
jag som nästintill aldrig åkt tunnelbana, och absolut aldrig själv.
men nu äre gjort, och jag är otroligt stolt över mig själv. så.


öl

probably the best beer in the world.

Kommentarer
Postat av: sararan

äntligen någon som såg mig :) vad trevligt. GOTT NYTT ÅR tessilago !!

2006-12-30 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback