bloggen om en söndag.

You know that feeling you get on a Sunday? Where you just had the whole day to yourself and it’s been great, and then you remember you have to go to school the next day, and it ruins the rest of the night. I have to go home tomorrow, and so I’ve got that feeling. It’s like Sunday night.         ( One Tree Hill )


luleå.

vissa ställen vill man bort från och vissa ställen vill man till. jag vill vara där denna bild är tagen.
tror inte att den säger andra så speciellt mycket, men den säger mig allt .. allt och lite till.
för det är till denna plats jag åker då jag vill komma bort från verkligeheten en stund.
till min syster, svåger, deras katt och till luleå. dryga åttionio mil och sju kilometer bort.
låter kanske lite ynkligt och annorlunda att behöva åka iväg för att tänka och se saker från en annan vinkel,
men för mig är det stort, och något så enormt betydelsefullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback