bloggen om den sjuka.

ja. och den sjuka är jag .. igen. vaknade i natt med smärtor i bröstet.
trodde först att det var i magen eftersom att jag hostat så mycket att mina muskler i magen inte fått vila, men när jag gick en liten promenad i lägenheten märkte jag att smärtan satt mer upp mot bröstet. typ .. hjärtat. :/ ont som fan gjorde det så jag väckte mamma.

efter en stunds hyperventilering och ett försök att förklara för mor min hur jag mådde, bestämde vi oss för att dra in till akuten. halv två på natten. :/
väl på akuten höll jag på att svimma, svinläskig känsla, och rädd som jag var, blev det inte bättre av att jag kände stickningar i händerna.

tog lite prover och de kollade så allt stod rätt till med hjärta och lungor.
allt såg fint ut, och antagligen hade smärtan gått igång av min hosta + de virus jag har i kroppen.
runt sextiden på morgonen var jag äntligen redo för att åka hem.

så det blev ännu en dag hemma för att vila upp mig. likaså imorgon.
och sedan blir det idolfinal + sabina + fanny + ben&jerry/hägendaz + stjärnchips. så.
sedan fortsätter helgen med jobb, jobb, jobb. chagall gånger två.

nu skall jag allt vila mig och knapra lite ipren och ta lite hostdämpande innan mina lugnor hostas upp. todiloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback