bloggen om hatat mot kärnfria vindruvor.

ja och ja. skrev min andra bokrecension för detta läsår idag.
min andra bokrecension av en bok jag ej läst. (favorit i repris från förrförra veckan)
men denna gång var det en bokrecension på engelska ..
.. råkade bli en fyra sidor lång bokrecension på engelska av en bok jag ej läst.
ujja. myttare, eller otroligt skicklig på att dra små vita lögner ?

efter skolan styrde jag, louise och trolte vår väg mot skopunken där jag inhandlade ett par efterlängtade girafftofflor som jag i tre dagar gått och spanat in. :)
och sedan skulle jag även köpa fruktsoda på ica kvarnen.
slutade med ett impulsköp av en låda med kärnfria vindruvor och en chokladtomte med.
chokladtomte, big size. :)  mm mm mm. gott.

har även upptäckt att jag ej gillar kärnfri vindruvor lika bra som de med kärnor i.
är liksom ingen sport att knapra på kärnfria.
"välj en vindruva - tuggatugga - svälj". annars :
"välj en vindruva - få ut kärnorna ur vindruvan - svälj kärnorna så det växer vindruveträd i magen - tugga på vindruvan - svälj".
mycket roligare. :) så. det är nog det hetaste och mest intressanta ämnet just nu.
hatet mot kärnfria vindruvor.

ikväll blir det utgång, igen. :)
hellre utgång en gång i veckan, mitt i veckan, än festande hela helgerna.
helgerna för mig går till jobb. skall jobba på chagall nästan varje helg fram till jul.
särskilt kul med jobb den 23 december och den 30 december. mitt i julruschen.

nåväl. nu skall jag fortsätta knapra på mina hatkärnfriavindruvor, spela gitarr och kika på telivisionen. hejdåhej för nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback