bloggen om trötthet.

var på SACO mässan idag. lite sådär .. halvsvintråkig med tvingade ändå på mig en katalog om luleås tekniska universitet i ära för min syster. luleå rocks. så.
var helt tokslut efter endast en timme av mässan, och efter ca tre timmars vandring runt, runt, runt i mässhallen var det äntligen hemgång. sov en stor del av bussresan hem.

käkade med louise på max då vi kom till uppsala, innan jag fortfort skulle till mormor och morfar för att göra de anständiga i håret inför vintern. :)

kom hem och bestämde mig för att ta mitt duntäcke och burra ner mig i soffan för att se gårdagens OC avsnitt. men icket då. hann endast till fotöljen innan jag somade där och vaknade av ett telefonsamtal ca två timmar senare .. inte ett dugg utvilad. : / så det kan vara.

imorgon blir det praktik och sedan funderar jag om jag inte kanske skall sova bort resten av fredagen. sömn är nog det jag mest behöver just nu. ja, jo .. praktik - sedan sömn.


gårdagens utgång var riktigt kul. dock var det oerhört lite folk ute på krogen.
men det gjorde ingenting. kul var det. men nu har jag och louise bestämt oss. tror jag.
detta var vår sista onsdag på ett litet tag .. eller?
nästa onsdag är två platser på biografen bokade för oss i alla fall. såja.

nu skall jag kika på ett litet scrubs avsnitt och sedan blir det .. ännu lite mera sömn.
kan vara så att någon i detta skede uppfattat det jag vill få fram av just detta blogginlägg.
jag är trött .. och jag vill sova. nu utgår jag. tack och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback