dagen efter.

har kommit på att jag älskar "dagen efter" dagar.
för det är sådana dagar då små saker som annars irriterar mig försvinner.
och jag orkar helt enkelt inte bry mig om dessa små problem dom dagarna.
och på ett konstigt sätt gör "dagen efter" dagarna mig starkare.
de får mig att tänka efter vad som egentligen spelar roll.
och det jag kommer fram till, som inte spelar så stor roll, behöver jag inte ägna min tid åt.
dessa dagar i alla fall. det tar jag i tu med dagen efter - dagen efter.

Don't be afraid to make mistakes, to stumble and fall, because most of the time the greatest rewards come from doing the things that scare you the most. Maybe you'll get everything you wish for. Maybe you'll get more than you ever could have imagined. Who knows where life will take you. The road is long and in the end, the journey is the destination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback