dräggkomedi.

tjobido. gårdagen var nog verkligen den dagen jag behövt mest. tokvärd.
guidade runt vilsna nior i skolan, och gjorde de mer förvirrade om deras framtid än de kunnat ana. jag och louise stannade kvar i skolan ca två timmar extra och styrde upp lite med företaget.
välbehövligt och otroligt superkul. :)

sedan började vi med vårt dräggmål - a la förfest hemma hos mig. så.
efter ett tag kom även erikerikerik och vi drog oss mot seven.
awesome evening med inslag av alltallt och allt.

avrundade kvällen med en hamburgare på max där underhållningen sköttes av erik och björn med operasång, och avslutade kvällen med ett kramkalas med big brother larssa på stora torget.
händelserik kväll - svar ja !

Kommentarer
Postat av: sabina

ooh! jag är det första som kommenterar! status :P skulle bara säga att je e ganska avundsjuk på dig flicka som fick kramas med larssa :P men så bangar du! ujuj... :P

2006-11-16 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback