framtiden - ett enda stort frågetecken.

känner mig otroligt flitig då jag hela tiden, observera hela tiden, skriver i bloggen.
är otroligt kul att uttryck mig om mina tankar och funderingar.
detta fungerar fan som någon slags "skrivar terapi" kind of thing. kul äre.

sitter och funderar vad jag skall ta mig till med mitt liv. stort frågetecken där.
kikar lite på olika resesätt inom de breda amerikanska gränserna.
kikar även in australien, skottland och england. men just nu äre USA som lockar mig otroligt.
får se hur det blir med det hela och var jag tar mig, om jag ens tar mig någonstans.

känner att USA skulle vara ett bra alternativ eftersom att jag har så otroligt mycket fördomar om landet.
jag menar; folk som bor där verkar vara nöjda, och folk jag känner som varit där också, så något bra måste det finnas med USA ändå ju. vi drar dom slutsatserna. :)

annars skulle alternativet kanske vara att hänga på sabinas familj då de flyttar till australien nästa höst.
om de skulle vilja ha med mig så att säga, och om sabina ens åker med.

eller kanske skottland? fanny och jessika skall ju dit och plugga. varför inte jobba där då liksom?
eller .. aa. en annan del av sverige ?

fan, möjligheterna är stora.
nästan för stora ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback