marknad i gränbycentrum.

var idag och "ställde ut företaget " på UFmarknaden i gränbycentrum.
lärorikt, kul och långdraget.
härligt med gratis lessfat chips, gratis kaffe, gratis smakprover på mat och annat gratis.
för gratis är ju ändå godast.

gick redigt bra med att fånga in kunder,
körde dock några stolpskott då vi erbjöd extensions till en dam:
jag: - intresserad av extensions kanske ?
kunden: - nääe, jag som precis klippt mig kort ..
jag: - men det är också ett bra julklappstips. barnen kanske?
kunden: - nja .. mina barn är afrikaner, och de är rakade ..

hahaha. kunde inte gått mer fel än fel där. kom ingen vidare stans med den kunden.
nu skall jag och louise gå och nattanatta efter en kväll då vi mättat och fettat i oss kebab.
tierp äger .. typ. i alla fall på godaste kebabtallrikarna. så. svanby video och pizza is the shit.
ny dag imorgon med, och då skall jag antagligen iväg på friörvisning med trolto. :) toknajs.
have fun and eat meet. herrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback