now going happy.

såja. fick något influensaliknande i lördags. tror fan att det var det som tyngt mig.
för jag känner mig gladare och lättare på något sätt nu. :) jajaja.
har haft en jobbig helg då jag knappt ens kunnat gått runt i lägenheten, men nu mår jag bättre!
imorgon blir det engelskaprov i skolan, och onsdag blir det öppethus för niorna,
följt av utgång och sedan ledighet på torsdag. (giltig ledighet denna gång) så!

syster far hemmåt mot luleå i kväll. har varit otroligt trevlig att ha henne här.
väntar bara till den 23e december då även tommy och katten hänger på för att fira lite jul. :)

kikade just in i köket. otroligt bombnedslag där.
"kanske man skall packa in lite disk i diskmaskinen", tänkte jag.
observera tänkte, för inte vare så att det kom längre än till en tanke.
i-landsproblemet där var ju att; då måste jag ju plocka ut den rena disken först. ( oohno!)
så .. nänä. skall nog sätta mig ner och klinka lite på gitarren som jag glatt tror att jag kan spela på. :) försöka är ju i alla fall det viktiga .. eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback