nudå ?

.. kom precis hem från krogen.
var .. kul .. då jag hängde med tjejerna.
annars .. aa. inga kommentarer.
visste att jag skulle känna såhär, men intalade mig annat.
vette fan varför jag inte litar på folk.
eller .. fan, det vet jag ju. iaf varför jag inte litar på killar.
blir omedvetet sårad för ofta. fan också.

och vad blir det av nu då?
- känner fan ingen mening varför jag skall gå till skolan.
- dränker mitt liv med arbete.
- behöver komma bort .. eller egntligen flytta till en annan stad ..

.. när är frågan ?
följer fan med sabina till australien nästa höst. ja.


deprimerad stund just nu. men rycker upp mig imorgon.
det vet jag. det gör jag alltid. kommer tillbaka, starkare än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback