tesstime.

pallade helt enkelt inte engelskan idag.
en hel timme med stördläraren som hånar folk i klassen upprepade gånger.
nejtack. dock hade jag bara den lektionen. en timme i skolan.
ovärt att missa, men även ovärt att gå. iaf när det gäller den lektionen .. ja.

stanna därför hemma och unnade mig lite tesstime (tid för mig själv). =p
har just målat en tavelram och skall nu styra upp en text som skall finnas innanför ramen.
poetiskt och bra kommer det att bli. yes indeed.
sitter och lyssnar på lite halvt okända artister på myspace.com, sevin inspirerande.

blir utgång med sabina, sofia och trolte ikväll. "no more drägg night". haha. blir bra det.
måste obsevera att livet blir upp och ner utan en louise i närheten. två veckor är en lång tid.
men imorgon kommer hon hem igen. pigg och glad med halkbanan och teorin klar. :)

citerar min vän eric: "notera att man måste ha ett förstånd för att kunna tappa det"
bra skrivet. hej och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback