dessa dagar.

årets första studentskiva i uppsala tog plats på birjer jarl igår. trevligt folk, trevlig stämning, allmänt trevligt alltså. louise fick för sig att "nej ni, nu drar vi till seven" så jag, hon och fanny drog vidare.

idag vaknade jag och mådde relativt bra. somnade sedan om, vaknade, och mådde skit. ujja. så denna dag spederade jag sovandes i soffan enda från 14.oo tiden, till 19.oo. så. sedan runt åtta tog jag och adnan en promenad till kvarnen för att köpa godis. tur som fan att jag kom ut i det sköna vädret någonting idag i alla fall. :) by the way så kom mormor o morfars katt på besök hos oss idag, och skall stanna några dagar. katten är rätt knäpp, men samtidigt söt, så jag är snäll mot henne. :)

imorgon skall jag och brita smyga oss ut med bilen till storvreta och hänga med pappa och ann. kommer bli riktigt trevligt. nostalgi på hög nivå. :) :) :)

___

på måndag skall lauren på lägenhetsvisning. =D på den där som hon skulle sett sist, och på en ny. :) hoppas som faan på någon av dessa lägenheter. =D =D jaaa. centrala som attans, och verkar vara i gott skick. =D

på lördag blir det förhoppningsvis årets första grillning med fanny och tjejorna. =D längtar som satan. jag ville grilla redan idag, men ingen hakade på min idé. =p



image86

världens bästa louise och jag.
yesterday.
todeloo, todelaa. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback