loosing my mind.

dude. vet inte vad jag skall ta mig till. sitter här med projektrapporten som skall in imorgon, och jag vet som inte riktigt var jag skall börja. :/ och om jag av förmodan skulle få för mig att inte lämna in den imorgon, och istället lämna den på torsdag (alltså skriva den imorgon), skulle det inte heller funka; för imorgon har jag inte tid till det heller.


fan, fan, fan va tid skall spela så jädrans stor roll. och inte nog med att det står i alla tidningar att man skall stressa ner och inte hetsa så mycket, så är det de skolan handlar om för mig; ett otroligt stort stressmoment. skolan tar fan kål på mig. jag behöver stressa ner. jag behöver mer sömn. längtar som fan till den dagen jag kommer till glasgow, och får veta att jag har ett stadigt jobb. no more homework for me, "bara" ett jobb att tänka på. fyfan vilken frihet. ge mig det nu, snälla?

promenaden med brita och hunden var det mest avkopplande jag varit med om på år och dar. tackar för den b-dawg. :) ibland handlar det om att prioritera, och i dett fall prioriterade jag en promenad före projektrapporten, eller med andra ord: hälsan före skolan. snart går jag in i väggen .. igen ..

nej, nu hoppar jag detta. nu skall jag sova. tack för mig, och hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback