men vadå, en lista kanske ?

- 10 FAVORITER
Färg:
Turkos
Mat: Kött med lite mer kött, typ grillat, och pressad potatis och sås.
Band: The Fray
Film: The Holiday
Bok: Räknas tidningar ?
Sport: Basket
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Dumle
Tid på dygnet: Natt / riktigt tidig morgon

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
Glad med trött
Smak: Mentol
Kläder: Blå mjukisbyxor och linne med döskallar på
Bakgrund: Ett rum, inte mitt, men de brevid
Nagellack: Inget
Tid: 00.22
Omgivning: En uppäten majkolv i ett gult rum
Irritationsobjekt: Stress för allt i skolan, alltså irritationsobjekt: skolan

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Mamma
Du tycker om: Hunden ( hon är faktist ovanligt mänsklig )
Du inte gillar: Min lärare

- 2 VAL
Kaffe eller te: T
e
Vår eller höst: Vår

- 1 ÖNSKAN: Att hitta en smärre summa pengar på gatan så jag kan ta mig från Uppsala väldigt snart, utan att behöva hetsjobba som en tok.

Kommentarer
Postat av: Evve

Tjoooo ! haha, Okej :)
Jepps, kommer hem lagom till min X-klass skiva :P
Hehe, om det gar som planerat sa kommer jag hem den 12 maj . Sa da kommer jag latt pa din skiva :)
PussHej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback