:) :) :) plus några till.

idag är jag mest glad!
ett: det gick finfint på nationella i svenska idag.
två: projektrapporten som skulle in idag skrev jag klart i förmiddags och lämnade in den.
tre: klippte nyss arby, och han är så snäll så jag blev ännu mera glad.
fyra: älskade malin colm är nu på ingång, och hon är så otroligt söt så jag blir bara gladare.
fem: har en lägenhet fett mycket på gång nu, som vi kan få i juli dessutom. :) :) :)
sex:
skall på årets första studentskiva i uppsala idag.
sju: jag är helt enkelt bara gladgladglad!! =D

såja nåja. nu kommer malin. hasta lavista baby. :D

Kommentarer
Postat av: Brita

Oh, det är bra :D :D Keep up the good spirit! :D Och ha det så kul ikväll! (Jag kommer alldeles strax förbi med biljetten)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback