the pieces don't fit anymore.

jag har en ny kärlek i mitt liv: james morrison. så, nu vet ni.
otroligt talangfull musiker.

___

denna helg har varit toppen. fanny fyllde sisådär 18 år i fredags som firades med världens godaste middag hos helmerskog / löwling, lagad av fanny och jessika. :) bangar inte på att äta sånt där lite oftare. middagen följdes sedan upp av utgång på lotus, öl på buddie's, "efterfest" med grabbarna grus och alldels för lite sömn. på lördagen blev det födelsedagsfirande nummer två, håkans pappa, som förövrigt bjöd på grekisk mat på aspentos. :) sedan for jag till fanny och kikade på jordens läskigaste (mest panikfulla) film med henne och jessika. vaknade sedan där nio i morse och tog bussen hem. så. jobba, jobba på friskis, och sedan har jag mest slappat och bara tagit tid för mig själv, typ. känns bra.

imorgon drar äckelskolan igång igen. men .. imorgon är även dagen d.
lauren skall iväg 11.30 svensk tid och kika på lägenheten i glasgow. :)
ooh, hoppas att den är kanon, och att vi får den.

___

I'm still here, but it hasn't been easy,
I'm sure that you had your reasons,
I'm scared for this emotion,
for years I've been holding it down.

( james morrison - this boy )

___

ps. en askalas länk från youtube som är tokigt värd att se:

http://www.youtube.com/watch?v=TrVNermSk_A&mode=related&search


Kommentarer
Postat av: Lauren

"lauren skall iväg 11.30 svensk tid och kika på lägenheten i glasgow. :)"


:-(

Postat av: Therese

haha. "lauren's gonna look at the flat at 11.30 tomorrow, swedish time" ;) yay. but damn those people. :(

2007-04-23 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback