fullbokad.

denna vecka är fullspäckad. idag var jag på en julkonsert med jobbet, imorgon skall jag ha en "girlsnight" med några av tjejerna på jobbet. klippa lite hår och kika på chickflick. :p haha.

på fredag är den stora dagen: jag flyttar! cant wait! och sedan på lördag skall jag på julmiddag med jobbet. :) sedan kommer söndagen, och då har jag blivit bjuden över till craigs hus igen av hans mamma på söndagsmiddag. :) :)

sedan väntar en lugn måndag med jobb. och sedan på söndag så har craigs farmor och farfar bjudit med mig på farmorns 65 årsdag. så vi skall ut och äta middag på en italiensk restaurang. :) känner mig ärligt hedrad som får följa med. :)

sen väntar antagligen några lugna dagar innan julafton kommer, som antagligen firas med craig. har pratat om att gå ut och äta eller så, men vi får se vad som händer. och eftersom att skottarna firar på juldagen så blir det dubbla firanden för mig. på juldagen skall jag över till craig farmor och farfar, och fira julen med familjen allan. :)

really cant wait. :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback