ikea.

igår kväll for jag och craig till ikea. det var nästan som att vara i sverige igen för en timme eller två. :p jag älskar verkligen att traska runt på ikea. :)

och lätt att jag köpte en massa svensk mat i the Swedish food market utanför ikea för ungefär 260 kronor. =p och då vill jag understryka: utanför ikea. inte en enda liten billy bokhylla .. inte en endaste liten ikeapryl med ett roligt namn. bara svensk mat a lá köttbullar, lingonsylt, gräddsås, dillchips, smörgåsgurka, pyttipanna, julmust med mera.

i love ikea.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Åh vad mysigt! Tycker ikea är härligt att få fara till i tornio för att då får jag uppsalakänsla. Vilken grej att åka dit när man är utomlands! Vänj craig vid sill så skall han få surströmming sen =) Rotten fish! :)

2007-12-07 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback