smile.

blir en dubbel uppdatering denna gång, eftersom jag inte uppdaterat på länge.

___

tror jag inte har slutat lé en endaste dag på flera veckor. allt släppte som lite då jag fick löneförhöjning, och sedan har allt rullat på otroligt bra. fick rum i en lägenhet veckan efter, och allt har bara blivit .. så underbart bra.

jag tror jag aldrig har varit så lycklig som jag är i detta stadie i mitt liv. är nästan lite rädd att något dåligt skall hända, eftersom att allt känns så bra just nu. :p

jag är lycklig.
det känns verkligen underbart bra att öppet och totalt ärligt kunna säga det.

mitt jobb gör mig lycklig, craig gör mig lycklig, mina vänner gör mig lycklig, och allt annat som händer i glasgow gör också mig lycklig. jag kan helt enkelt inte sluta säga att jag är lycklig.

over and out.

Kommentarer
Postat av: monica

bästa flytten ever verkar det som ;)

2007-12-06 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback