i have seen the rain


sjuk, sjuk och åter sjuk. och då menar jag inte "aj va jag har ont  halsen och nyser lite" sjuk, utan denna gång är det big time. vaknade i tisdags och kände mig lite krasslig, och därifrån har det sedan vandrat från nästintill lunginflammation, öroninflammaton, feber, snuva, och har nu stannat i stadiet bihåleinflammation. :/ så från och med nu går therese entersten, för att tala om sig själv i tredje person, på pencillin. knaprar piller stora som sockerbitar, och inte nog med ett sådant, det skall självklart tas gånger tre, två gånger dagligen. tur som fan att jag inte är pjoltig då det gäller att kunna svälja saker, som vissa andra människor är. :) så det blir ännu en dag hemma från skola .. eller två. :/ not good at all.

fick lov att boka om mitt teoriprov också, som jag skulle skriva nu på onsdag egentligen. blev en månad framskjutet nu, så det får allt skrivas den 14 mars istället. var och övningskörde med pappa och olle igår, gick riktigt bra. tog oss en tur ut till pappa i storvreta och kikade på husvagnen med. kanonfin. kommer trivas som fisken i vattnet under vecka 14, då vi drar till funäsdalen med den. skidor, sprit och afterski - och självfallet i den ordningen. och sedan gotta sig med golvvärme, dvd och allt annat som finns i husvagnen. kanon. :)

ohwell .. skall väl ta mig till soffan och kika på made in manhattan som börjar om tjugo minuter, eller kanske kika på 8 mile, som jag som tur var spelade in igår. asbra film med asbra musik, speciellt eminems rap på slutet, som jag förövrigt kan utantill. ( pluspoäng till mig? )

och innan jag drar mig vill jag att vi alla ägnar en tanke åt fanny, som också är förkyld. =p staakar.
på återseende, förhoppningsvis. ;p

ps. saknar glasgow som fan . så .. nu var det sagt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halo, hade inte Olle flyttat till någonannanstans? Är han som han var förr? x)

2007-02-11 @ 22:27:26
Postat av: Brita

BRITABRITABRITABRITABRITA (skrev förra inlägget)

2007-02-11 @ 22:28:03
Postat av: sara

haha tack för tipsen tessan :) jag ska till farbror doktorn idag så jag får försökte flirta till mig ett sjukintyg, för annars vettefan hur jag skall lyckas förflytta mig i skolan. hör av mig om jag inte lyckas då ;)

Postat av: isabell

jag är också sjukis, dock bara med feber. poor alla!

2007-02-12 @ 11:14:54
URL: http://isabellchristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback