i've got the power.


idag har jag och mamma simmat. :) har blivit en riktig bra start på min träningssatsning. i söndags gymmade jag och trolte, i måndags simmade jag och mamma 500 meter, igår (observera igår morse, klockan tio) gymmade jag och trolte igen och idag simmade jag och mamma 600 meter. :) känns riktigt jävla bra, och skall fan inte slappa till eller låta en förkylning komma åt mig denna gång, nu är jag påväg mot toppen av träningen igen. :) så.

imorgon får jag se om det blir styrkemedelpass eller om jag skall testa på vattengympan på fyrishov, styrkepass där med. testade det förr och det var riktigt jävla jobbigt, kunde knappt lyfta armarna eller gå på en vecka. =p eller så kanske jag bara gymmar imorgon. får la se. :)

___

känner att det är vännerna, familjen och träningen jag lägger ner all min tid på. =)
möjligtvis en del på svenskan och engelskan med, förtillfället, men frisörlektionerna kan ta sig.
går nog till praktiken och hjälper till lite under min håltimme imorgon. :)

fyfan va bra humör jag blir på då jag tränar. :) har längtat efter att få känna såhär igen,
och få träna med för den delen. hatar dunderförkylningar, älskar träning. såsåsåå!

ps. ett tips: john frusciante - the past recedes
http://www.youtube.com/watch?v=IIvzwjVFvqk
gitarristen från red hot chili peppers har under åren satsat solo också.
detta är ett riktigt hett tips. har dock ej fått tag på några fler låtar med honom. :(


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag står i garderoben på o'connors :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback