kanonfredag.

gårdagen var kanon, från början till slut. drog iväg till salongen på morgonen för praktik, hängde där någon timme innan jag sedan begav mig till GUC för att hjälpa till och styla folk till en modevisning. asbra stämning och otroligt roligt folk. :)

timmarna smög sig vidare och sabina och felinda kom över för att börja förfesta. lotus var sedan destinationen och det var helt klart godkänt. mötte louise, hanna, ebba, elin och deras vän i kön och fortsatte partajjet på lotus med dom. kändes otroligt skönt att komma ut och träffa folk såhär efter två veckors isolering i lägenheten på grund av alla möjliga sjukdomar. :) kände att lotus kanske inte hade allt, så vi drog oss till seven runt midnatt för lite pyjamasparty. askalas folk där med och drinkrundor var givet. jag, sabina och jim drog oss mot max för inköp av fyllemat som vi tog med oss hem. släppte av jim hos hans kompis på vägen hem och knatade hem för att käka vår mat.

mådde galant då jag vaknade i morse, eftersom att jag fortfarande var full, men blev sämre vartefter timmarna gick. ringde kim och väckte honom, kände för att jävlas, visste att karln skulle sova. =p och efter att sabina dragit hem så somnade jag, runt två tiden tror jag, och vaknade då mamma o håkan kom hem vid sju. =p drog mig ner till kvarnen och köpte lite chips och hyrde film. blev lite schlager i all ära, och sedan kikade jag och mamman på en film. nu skall jag se den andra .. så .. hej!


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Men du satt ett tag på msn också ;) glöm inte det. hehe

2007-02-18 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback