sömn sökes.

nu har jag inte sovit på 23 timmar, och börjar plötsligt bli trötter.
började med att jag satt vid datorn och kom på att jag skulle fila på företagets tävlingsbidrag inför våga vara egen mässan som skall lämnas in senast idag. och så var klockan helt plötsligt tre - mitt i natten. och så vaknade håkan och skulle till jobbet, så jag vinkade av honom. och sedan försökte jag sova, men det gick verkligen inte. och snart var klockan halv sex på morgonen, och jag hade fortfarande inte somnat. halv sex, tänkte jag. då brukar ju mamma gå upp, så varför inte göra lite frukost på sängen? :) när frukosten var klaräten och uppskattad, och mamman min runt sjusnåret hade traskat till jobbet kände jag för att prata lite med sabina. så jag smsade henne, och bad henne ringa, och vipps, så ringde det. hon var vaken och skulle till skolan. stackars henne. =p

runt åttatiden ringde pappa och undrade om jag ville följa med ut mot östhammarshållet där han skulle göra några ärenden. och jag som gillar att åka bil, nappade självklart på idén. tiden gick och runt tolv var vi tillbaka i stan igen. lunchtid = mc donalds. tog oss en bit mat, och här sitter jag nu. inte så trött som jag egentligen borde vara, men jag vet dock att jag ligger 23 timmar efter med sömnen.

så nu skall jag bara kila ner till kvarnen och posta ett brev, och sedan får jag äntligen sova!
sömn, kära sömn. du är eftertraktad! =) hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback