uppe med tuppen.

jovisst. vaknade hastigt klockan åtta av ett telefonsamtal från far min som var påväg till uppsala. han tänkte hämta upp mig och övningsköra med mig litegranna. :) kanon tänkte jag, och så tog vi oss en tur.
känns redigt, ruskigt bra när jag kör ändå, fastän jag kört så lite. har dock rallygener efter min far. ;)

skall iväg och träffa fanny nere på staden för en lunch, om sådär femton minuter för att vara exakt, så det kanske skulle vara bra att stila upp mig litegranna innan jag går. eller nej, jag får se ut såhär. =p

latheten med att bo mitt i stan är att jag ändå tycker att det är för långt att gå ner till staden, så jag går aldrig dit, förutom då jag måste korsa staden för att komma till skolan, eller som nu, då jag skall träffa en kompis. och latheten med att bo två minuter från friskis och svettis är att jag aldrig tränar där, förutom någon gång ibland då jag jobbat, för då känns det rent av onödigt att ta sig hem utan att ha dragit några vikter, fastän jag befinner mig i friskis lokaler.

jag skall nog sluta vara så lat.

ikväll blir det kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback