change of plans.

jag har funderat.
och funderat.
och funderat lite till.

och kommit fram till:
det blir inget australien för mig.
kommer ej få ihop de pengarna jag skulle behöva.
plus att jag inte känner till landet det minsta.
alltid bra att veta att man kommer att trivas om man skall vara borta en längre tid.
och det vet jag, då det handlar om plan b.
inte för att den idén någonsin legat på is,
utan den har övervägts lika mycket som australien.
min plan b har legat på delad plats med min plan a, skulle vi kunna säga.


glasgow, skottland.
och det är nu så gott som bestämt.
jag far tillsammans med fanny och jessika i början av augusti.
antagligen då i alla fall. men i början av hösten blir det.
satt och kikade vad det finns för typ av lägenheter hos fanny idag,
med jessika och fanny.
urkul och drömmande.
och så käkade vi även efterlängtad kebab.

___

det roligaste med allt detta är att jag får drömma,
och veta att jag tillslut kommer få uppfylla mina drömmar.



scotland

( glasgow, skottland - april 2oo6. )

Kommentarer
Postat av: Brita

Låter mysigt ju :D

2007-01-03 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback