helgen.


torsdag, dagens miss :
gick till skolan. och väl där märkte jag att jag sminkat mig lite annorlunda.
mascara på 1½ öga, observera ett och ett halvt.
hur faan lyckas jag. missade visst ena halva ögat. stört.


fredag, slappardagen :
praktik på hårjouren. och som vanligt sminkfrukost med tjejerna.
skönt att bara vakna, duscha, traska till salongen, och styra upp allt där. :)
praktikdagen avslutades med godis som vanligt,
och sedan även en liten liten färgklick i mitt hår + en klippning.
nu är jag kalasfin. ja. eller ?
__

kvällen avslutades hos mig med fanny, chips, naturgodis, film, choklad och popcorn. askalas.


lördag, bilfärden :
ja. jo. så här är fallet. louise andersson är en mycket begåvad bilförare. (avundsjuk)
vi drog med bilen till valbo och gävle igår och shoppade, käkade kebab och kikade runt i staden.
en utomordentligt trevlig dag. :) såsåså.

råkade dock missa avfarten till valbo, vilket ledde till en therese och en louise på vift.
då vare bara att plocka fram sverigekartan, och försöka stila ut från gävlestad. =p
gick bra .. tillslut.

kvällen avslutades med alldeles för mycket carlsberg öl, och en krogkväll i metropolen tierp.
en otroligt givande och roligt. =) tummen upp för louise&tessan dag / kväll.


söndagen, barnen :
for hem från louise med 8.45 bussen, en inte allt för trevlig resa.
bakfull som tusan, och trött som aldrig förr, och hemma väntade jobb. ujja.
trolte hämtade upp mig och vi knatade till friskis.
barnvakt på hög nivå. askul idag. verkligen. :)
blir som att allt försvinner då jag kommer och jobbar på friskis,
är jag det minsta krasslig eller opigg blir jag lätt aspigg och mår galant.
härligt med sådana jobb dagar.

___

nu är det bara tre dagar kvar innan jag far till luleå. och så jag längtat.
fyra hela dagar i luleå med madeleine och tommy. =D
väl hemkommen från luleå, går tio dagar förhoppningsvis fort, och sedan är det dags för glasgow.
fem härliga dagar med fanny och jessika. happyhappyhappy.
olala. :) denna vår känns verkligen askalas, och det kommer den bli.
jag menar : luleå, glasgow, studenten, studentskivor, med mera, med mera.
kan inte bli bättre. på återseende !

Kommentarer
Postat av: sara

haha du skulle sett han, det var faktiskt lite synd om honom. det första lotten sa när hon såg honom var "men bränno hur ser du ut i håret egentligen" så sen gick han och frågade varenda perosn han träffade om han såg konstig ut i håret, så tror faktiskt inte att han var allt för nöjd själv heller :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback