hemma.


såja. då var jag hemma. dock bara ett x antal timmar försent.
planet skulle gått 19.45 från kallax flygplats, men blev mer och mer försenat,
och de slutade med att vi löft ca 22.30 istället. nere på arlanda ca 23.35.
men på grund av personalbrist fanns det ingen sådan där "bil" (?) ledig, som skall transportera planet till gaten, så vi fick stå i kö, väntandes på en sådan.
av planet kom jag sedan ungefär 00.00, då jag egentligen skulle varit hemma för ca två timmar.

på arlanda var mitt flyg det sista som kom i på inrikesterminalen.
läskigt att gå runt på ett helt knäpptyst arlanda, där det alltid annars brukar vara så mycket liv.
de hade till och med börja tonat ner alla lampor i inrikesterminalen. =p

___

underbar luleåresa, som alltid går påtok för fort.
avslutade med födelsedagsfirande av tommys kusin sigge som fyllde ett år.
och sedan en sen lunch med johan som gäst.

___

imorgon är det skola igen.
och nu har nedräkningen inför glasgowresan börjat.
måndag : tio dagar kvar. =D

nu blir det en välförtjänt sömn.
tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Brita

Hörrödu! Vi måste ses snart. Jag har hört att teoriprovet är förjäkligt, så en tur ut till din pappas jobb med dig vore inte lite dåligt! ;__;

2007-01-24 @ 19:26:13
Postat av: Anonym

Haha, jag menar såklart inte lite bra! xD

2007-01-24 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback