i've got an iPod, how about you?


nu är den här, nu är den äntligen här:
min alldeles egna, söta, lilla, underbara iPod. =D
så lycklig, för oj vad jag väntat.


___

sista dagen på lovet imorgon.
undra vad tusan jag då skall ta mig till.
kanske slappa litegranna för vanlighetens skull.

___

far till luleå den artonde januari och stannar några dagar.
var nog ungefär fyra månader sedan jag var där sist.
rekord länge sedan - för länge sedan.
så snart äre dags. :)

134273-20

sis and me.
___

sing like you think no one's listening.


Kommentarer
Postat av: sara

är väl kul (a) nej men vadå. är det för mycket :P finner det som en trevlig sysselsättning när man är uttråkad om inte annat haha. men man behöver ju inte läsa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback