luleå, dag ett.


jag steg upp enormt tidigt denna morgon, rättare sagt klockan o5.2o, efter tre timmars sömn.
tog bussen till arlanda och tog mig en flygtur till det snötäckta luleå.
känns otroligt bra att vara här uppe igen. var ett bra tag sedan jag var här.
och att träffa madeleine, tommy och katten; det var ( är ) lycka.

sov bort den mesta delen av min dag. jag kallar det för jet-lag, men tror det mest beror på sömnbrist. =p
jag och tommy väntar nu på att madde skall komma hem, så vi kan dra igång den nyaste beckfilmen.
madde har också lovat att dra med sig asmycket pommes frites till oss, från jobbet (max hamburgare).
gottigotti kväll. kommer bli kalas. :)

___

folken i skolan provade ut studentmössor idag. och inte jag.
får allt bli på måndag. men börjar få lite beslutsångest varifrån jag skall beställa. :/
får ta allt det där på måndag, för nu är jag bortkopplad från allt som har med skolan och jobb att göra,
jag är officiellt på semester.

isbar luleå

isskulptur från förra årets resa till luleå. så.

Kommentarer
Postat av: fanny.

tessilago. du ska lätt beställa från hattbaren! vi har kollat in båda och studentkompaniet sög. dålig kvalitet och dyrt. dessutom var mössorna sneda där, haha ;) hattbaren it is!

2007-01-19 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback