sing for the moment.


satt nyss och sjöng lite, som jag gör ett x antal gånger per dag.
älskar att sjunga. älskar att lyssna på musik - älskar musik.
musik betyder verkligen allt för mig, om inte ännu mer.

___

kom just på att jag egentligen måste städa mitt rum.
hunden har slutat befinna sig där till och med,
kan vara för att hon inte får plats i röran.
fast vet ej om jag orkar städa.

( är värre dock än vad det ser ut )
:/ men döm själva.

rummet

öhum ..

___

snart far jag till luleå.
sedan ser jag fram emot glasgow.
och sedan är nästa mål studenten.
detta år kommer bli ett bra år.
2oo7 är mitt år.

jagen igen

and I will sing for you 
a song so good you’ll doubt I wrote it
( ronnie day - call my name )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild! :D (Kaspers reaktion: "Ser ut som Musse Pigg." :D)

2007-01-16 @ 15:33:27
Postat av: Brita!

Det var jag. Men det kanske du förstod..

2007-01-16 @ 15:33:46
Postat av: Juhan!

Rolig bild och roligt rum :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback