why ?


just då jag börjat uppskatta uppsala på nytt, slutade jag uppskatta det.
fast egentligen vet jag inte om det är staden i sig som jag ogillar,
mitt liv i staden jag ogillar, eller om det är folken i staden jag ogillar.

tillslut vet jag i alla fall att jag kommer iväg från denna stad,
från mitt liv i denna stad, och från folken i denna stad.
tack och lov att jag får komma iväg.

och tack och lov att jag redan på onsdag eftermiddag far iväg med tåget till stockholm,
sedan med bussen till skavsta, för att sedan flyga mot slutdestinationen - glasgow.
en välbehövd resa. otroligt välbehövd. vill packa redan nu.

huvudvärk, huvudvärk.

___

annars mår jag bra. och var tidigare idag glad. så.

___

http://www.youtube.com/watch?v=N9to1auUNTk&mode=related&search=
om jag någon gång i framtiden gifter mig, vill jag spela denna låt på mitt bröllop.

___

förövrigt är låten my aim is you med nikola sarcevic väldigt bra.

och på onsdag smäller det - glasgow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback