10 juli.

image105

och snart står jag där: i min, fannys, jessikas och laurens fyra mitt i glasgow. på tisdag morgon åker vi, och varken jag, jessika eller fanny har börjat packa. känns som om vi kommer stå där med vår resväska på högst tjugo kilo, och ha panik mot småtimmarna innan bilturen till arlanda. vad i hellskotta skall man ta med sig?

___

imorgon ska jag säga hejdå till mormor, morfar, pappa, jossen, carro, louise och tjejerna på hårjouren.

idag var jag ut och åt med louise, sofia, fanny, cathi, trolte och david.
drog en buffet på dragonpalace.

och igår var jag på grönan med syrran, tommy och sofia.
kalaskul med världens bästa sällskap.

den sista tiden i uppsala har varit underbar och jag har levt varje dag som den vore just den sista tiden jag hade, och så kommer jag fortsätta leva mitt liv.

fullt ut.

för jag menar .. om något går fel, eller inte riktigt som man tänkt sig:
vad gör det om hundra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback