glasgow calling.

nu ar jag har. lagenheten ar helt underbar. fyra meter i takhojd, megastort vardagsrum och toalett i anslutning till mitt sovrum. och for att inte tala om laget. mitt i stan. jag ar chockad over hur vi kunde fa denna lagenhet.

jobbsokandet har inte gatt som planerat. har sokt pa ett ex antal barer och cafeer, men ingen har ringt upp annu. ska ivag pa mer jobhunting idag, och hoppas pa att nagon nappar. ;)

saknar sverige fett mycket och onskar ibland att jag vore dar. glasgow ar underbart, men sverige ar sa mycket battre pa manga satt. rent och fint liksom.

var i edinburgh pa en grillfest med arabiskt tema i lordags. bra stamning, med riktigt trevligt folk. vilket det forovrigt ar i hela glasgow annars med.

skall snart skaffa internet i lagenheten, man marker verkligen hur handikappad man ar utan det. tappar kontakten rejalt med omvarlden utan alskade internet.

hoppas ni kikar over nagon dag i glasgow. bara att saga till om ni kanner for att komma over. ha det bra tills vidare allihopa och halsa alskade sverige fran mig!

Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt att höra att du lever...va lite orolig där ett tag!hoppas ni hittar nå jobb å så snart då..kramar från mig å hårjouren!

Postat av: Marre

Det låter härligt! Sverige finns kvar när du kommer hem, njut av Glasgow istället för att längta hit!
Hoppas du hittar ett kanonjobb!
Jag tror nog att jag kommer förbi något tag!
ha det gott!

2007-07-20 @ 10:47:13
URL: http://missmallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback