idag lyser solen i glasgow.

jag vill observera att jag nu dragit mitt forsta engelskskrivna fyllesms.

var ute en kvall och traffade en australiensk van och avslutade kvallen med att skriva: "and dont knoy whege you out be now running now out thew garage. IS it like the other garage?"

och da frogar jag mig sjalv. vad tusan menar jag med detta? the garage ar en nattklubb vi ofta gar till. men resten av smset? haha.

___

allt borjar lossna har i glasgow. kanske har ett jobb pa g, men vi vantar och ser innan jag berattar mer. ;) skall i alla fall ivag till den dar salongen idag och kolla om de behover personal. for den var stangd sist da jag skulle in dit och soka jobbet.

___

idag kommer craig, kyle och martyn hem far bulgarien, vilket kanns lite roligt pa nagot satt. att traffa mina vanner skall bli skoj. har ju hittils bara hangt med jessikas gamla kompisar, vilket absolut inte varit trakigt pa nagot satt. bara skoj att de kommer hem i alla fall. :)

___

maste bara uttrycka ater igen hur mycket jag saknar er dar hemma. mormor som sitter och foljer varje inlagg i bloggen, likasa alla andra. ni ar guld varda, och jag kan inte uttrycka hur mycket ni betyder for mig.

that's all for now. cheers mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback