positivt.

goddagens. nu borjar det flyta pa riktigt bra har i glasgow. i morse ringde en kille till bade mig och fanny, och ville ha in oss pa intervju pa en jattefin och central bar. intervjuerna gick bra, och nu vantar vi bara pa svar inom de narmsta dagarna. :)

imorgon klockan tio skottsktid skall jag och fanny pa intervju pa walkabout. och pa onsdag skall jag ivag till salongen och visa vad jag kan. kanner att jag har lite flyt nu, och det kanns bra.

___

flatwarmingpartyt var skoj, och utgangen annu battre. :) var riktigt skoj att traffa alla igen. vaknade morgonen efter, gick in i vardagsrummet, och kande gaslukt i hela rummet. gasen till spisen hade statt pa hela natten, och det var redigt med dalig luft dar inne. tur som tusan att lauren madde bra. och inte nmog med att lagenheten var fylld med gas, sa stod det aven en en meter hog, och flera kilo tung trafikkon mitt i vardagsrummet. ujja. allt hander i glasgow.

skall ut och ta en ol med craig, kyle, jessika, fanny och stuart idag. skall bli skoj.

___

observera forresten att vi bakade sex appelpajer till var flatwarming. tre ats upp, och tre stycken blev stulna. :p haha. vettetusan vem som tog dessa, men det verkade i alla fall ha varit redigt goda.

pa aterseende!

Kommentarer
Postat av: Troy

Skickat sms må kväll. Ni hade tur. Gasen stängde förmodl av sig själv, utan eld brukar den det. Annars hade ni nog inte vaknat alls. Bra läxa, kolla allt. Roligt att ni hade en trevl fest. Ser fram emot resultat av jobbsök. We miss you dear. Kram fr långhåriga anfäder.

2007-07-30 @ 23:11:26
Postat av: Marlene

Vi håller tummarna! Salongen kan inte få en bättre hjälpreda! :)

2007-07-31 @ 10:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback