sol.

idag ar det sol i glasgow. varmt, skont och harligt. idag kanns det bra i glasgow - bra rakt igenom.

jag brukar ha mina stunder da jag kanner att allt bara kanns .. samst. som igar kvall. men da kom jessika och vi pratade ut om det hela.

___

just nu sitter jag pa internet cafe som vi alltid sitter pa nar vi skall kolla internet. det ar en ljus och fin lokal pa andra vaningen och man ser alla manniskor ute pa gagatan nar man kikar ut genom fonstret.

nere pa gatan star tre killar i tjugoarsaldern, alla bar kilt. tva spelar trummor och en spelar sackpipa. otroligt haftig kansla att hora sackpipa live, vilket jag dock gor varje dag, sa fort jag gar ut pa gagatan.

killar i kilt, I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback