all those small things.

här vare livat i bloggen. :p jag jobbar, och jag jobbar, och hinner knappt hem innan jag ligger stupad i sängen efter en hård arbetsdag. förra veckan blev det precis likadant arbete som de senaste tre somrarna: städande av bussar på gamla uppsala buss. men denna vecka (och nästa) slapp jag städen. nu jobbar jag med johan och johan, och vi meckar med alla dessa hållplats skyltar runtom uppsala. vi har dragit runt stan minst fyrahundrafemtioelva varv, och jag måste säga: att köra bil ca sju timmar om dagen är kul, men att stanna vid varenda hållplats och skruva, greja och moja, det är jobbigt.

igår började vi med att klippa till och laminera tidtabeller som sedan skall sitta vid varje hållplats i hela uppsala i höst. observera antalet tidtabeller: tvåtusen, om inte mer. så när ni sedan står här i uppsala i höst och väntar på bussen, snegla då på dessa tidtabeller och tänk på mig som slet med detta för er skull. :)

  


ikväll blir det hejdåutgång ett av två för mig, fanny och sabina. för snart flyttar vi. ikväll skall vi till lotus, och imorgon drar vi till seven. så.

Kommentarer
Postat av: Brita

Du är duktig du :D Nu börjar min semester! o/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback