I'll say whatever you say.

image124
imorgon är det slut med skola för min del.

imorgon tar jag studenten.
det känns overkligt.
jag säger som alla andra:
tolv år i skolan, och nu är det slut.
kommer nog inte förstå det hela förän om några månader.

dock har jag ingen panik med vad som händer efter,
för det har jag full koll på: jag flyttar till glasgow.
när jag sedan kommer till glasgow kan paniken komma.
jag ska som bestämt jobba, men med vad?

det återstår att se. :)
känns spännande att ge sig ut i det osäkra.

___

imorgon kommer billy hem från usa.
nio månader har han varit där.
och imorgon kommer han hem.
det skall bli roligt att träffa honom igen.

nästan lite koolt.
händer ju inte varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback