summer of '69.



håkan (hunden och båten), mamma och hunden i flytväst.


igår var vi ute med båten, det var en helt underbar dag, och brun blev jag. :) hunden hade sin flytväst och hon stormtrivdes ute på sjön. jag hade min ipod, så jag var nöjd. drog låten summer of '69 om och om igen, eftersom den fick mig i rätta sommarstämningen och den gjorde mig glad. :)



här är låten unplugged. :) ryser nästan när jag lyssnar på den.

___

denna helg har överlag varit helt toppen. var ute med pappa och åt mongolisk- / kinamat, och sushibuffé i fredags :) allt i ett - svingott, men blir dock övermätt. efter det övningskörde vi en del. sen så var jag över till sabina igår. (dock var ej sabina hemma) men jag klippte hennes lillebror, slingade och klippte hennes mor och pratade av mig. :) var trevligt det med.

___

idag är det ITgymnasiets skiva. skall bli skoj att träffa alla folken. blir förfest med freddan, fanny, carro, och kanske adam och filip med. fint de. skall hinna ut till far min i storvreta i och hejja på honom innan med. idag skall allt göras. :) så.

so long.
ps. trettiosex dagar kvar tills jag, fanny och jessika flyttar till glasgow. unbelieveble.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback