the remedy.


gårdagens skiva var helt galen. =p galen, men skoj.
jag var som vanligt igång med mina sms. denna gång till krille ahlén.

"Du missar chansen chans kom nu. Hej"

I mean .. va? =p
jag frågade nyss krille vad det hela handlade om, och det visar sig att jag satt brevid honom då jag skickade detta, meddelandet skulle ej varit till honom, och jag har ingen som helst aning om vem jag skulle skickat det till. =p nu får jag fan sluta med mina fyllesms.

___

innan kvällen var slut fick jag ett helt champangeglas uthällt över mitt huvud med flit av den mest störda (och åter hatade) olman. har inte ens susning varför han gjorde som han gjorde, men han skrattade och verkade tro att jag skulle tycka det var skoj. men icket. jag måste dock erkänna att jag skrattade lite jag med, men det var nog mest för att jag inte visste vad jag skulle ta mig till för en sekund, och sedan kanske lite för att jag tillslut fick en asbra anledning att slå karln. slutsats: slå olman med knytnävar = känns bra. try it! ;)

Kommentarer
Postat av: Viktor aka olman

Hatar att hata hatet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback