this is the year.

igår var jag och sabina och hämtade mamma och håkan på arlanda. på hemvägen blev jag stoppad av polisen - alkotest och en titt på min lilla körkortslapp. har idag haft körkort i en vecka, och har redan blivit stoppad av polisen. det är det inte alla som blir. morfar sa till mig att han inte blivit stoppad alls under alla år han haft körkort, om jag minns rätt. jag är nog one of a kind. =p

___

jobbet drog igång i måndags med städ av bussar på gamla uppsala buss. bara en jobbdag kvar denna vecka. tokigt skönt. nästa vecka skall jag jobba ute på hållplatser och köra en del bil förhoppningsvis. :) och veckan efter det likaså.

___

kom idag (!) på att: inom tre veckor kommer jag vara i glasgow igen. har varit så uppe i att jag skall flytta dit, att jag nästan glömt själva grejen med att jag toksnart får vandra omkring på gatorna i glasgow. buchananstreet, suchiehallstreet, west george street, millerstreet. :) :) lycka!



image145

Kommentarer
Postat av: saaaaaara

öregrund here we come =D

2007-06-21 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback