ain't no reason.


denna dag har varit underbart bra. tror mycket beror på att det var sol ute idag.
jag, therese entersten blir helt ifrån mig de dagar det är sol och fint.
och att våren är här, det är nog inte så negativt det heller. ;)
men, som om dagen kunde bli ännu bättre, vilket den kunde,
hittade jag en underbar skinnjacka på staden som jag köpte.

fann även en underbar musiker idag på myspace: brett dennen.
här är hans låt ain't no reason. underbar låt, dock fanns ingen riktig video till låten,
men det är inte så fyskam att just one tree hill råkade vara i bakgrunden,
då jag fann låten på youtube. :)
http://www.youtube.com/watch?v=_gvrvxGKQq4

there ain't no reason things are this way
it's how they always been and it tends to stay
I can't explain why we live this way, we do it everyday

( brett dennen - ain't no reason )

skinnjackan
jag i min skinnjacka. :)

Kommentarer
Postat av: s:et

heta jävel! ;P

2007-03-05 @ 20:19:16
Postat av: Johanna

var köpte du jackan? den var väldigt fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback