denna vecka, denna vecka.

denna vecka har varit en massa hit o dit o hej o hå. har gått otroligt fort, knappt så jag kommer ihåg vad jag gjort om dagarna. var i alla fall på tärna folkhögskola med klassen på en informationsgrej / konferans (?) om / med facket onsdag - torsdag. bodde på någon öde skola, en lägenhet tillsammans med louise över natten. vissa fick till och med sova ensamma, men jag och louise hade turen att få ett dubbelrum, skulle lätt dött av skräck annars. ensligt och lite sådär kusligt var det där ute, mellan åkrarna där inte ens kor levde. men helt okej kan jag väl säga att det var, två dagar borta från skolan och gratis mat. ;) god mat var det också, och vi åt hela tiden. mellan alla dagens mål; frukost, lunch och middag var det minst ett fika. alltså frukost - fika - lunch - fika - middag - fika. helt stört vad med mat. =p galet mätt jag var då jag kom hem, det kan jag då lova. for runt med louise som galna höns i boländerna letandes efter de sista grejerna till mässan då vi kom hem från tärna. ujja. två och en halvtimme yrandes med eriks bil, med louise bakom ratten. galet men kul. ;)

idag har jag praktiserat, dock hände det ej så mycket på praktiken. sandra hade inte så mycket att göra, så hon fick för sig att färga mitt hår i brist på annat kul, så varför inte? =p kanonfint blev det. sedan så blev jag bjuden på en glass med daim och äppelmosliknandesås i, på mc donalds av karln som stod i kassan. han verkade tycka synd om mig som fick vänta på min glutenfria hamburgare (som jag alltid gör) så han gjorde ordning en glass åt mig, utan att jag ens hintat om det. :) snällt som fan, så det blev efterrätt med.

pappa hämtade mig från praktiken runt halv två med, som han uttryckte sig; "en liten röd bil". när han väl kom var det dock en röd lastbil på några x antal ton. =p (nej, han kör vanligtvis inte runt med lastbilar mitt istan, utan var handledare åt en elev på bolandsskolan, där han jobbar) =p men "den lilla röda bilen" brumma på bra den med. då vi väl lämnat den på skolan tog vi oss till storvreta, jag, pappa och hjalmar. (pappas - sambos - son) vi for senare in till stan för att käka lite på java, en mongolisk restaurang. buffé med kinamat, mongoliskmat, sushi och något mer. tokgott, men jag dog nästan av mätthet. sedan tog vi oss en tur till stockholm för att hämta ann, och sedan blev jag hemskjutsad. så nu sitter jag här och styr en del inför mässan imorgon. känns inte som att vi satsat så mycket, men det blir nog kanon ändå. :)

tänkte avsluta det hela med att jag igår (efter att vi kom hem från konferandgrejen och trippen i boländerna) satt i löshår på louise. :) blev kanonfint, och jag är übernöjd. =D
före- och efterfoton.

12

louise är het. ja, så.

ps. hejja linnékulan och infoinside imorgon. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback