happy ending.

observera att jag kommit på att alla dessa listor som folk lägger ut på sina bloggar visst kan vara roliga att läsa. så därför skall jag allt ta mig lite tid att styra upp en. gör som isabell, sara och nathalie. (obs: smygreklam)

femtiofem fakta du kanske inte visste om mig och mitt liv.

jag .. :

  • har ett ärr i vänster ögonbryn
  • har flyttat tretton gånger
  • opererade vänstra örat som fyraåring
  • har dansat streetdance i ca tre år
  • .. och jazzdans i två
  • även ridit i fem år och spelat fotboll i 3 år
  • städat bussar tre somrar i rad nu
  • har en pappa som kört rally
  • är vd i vårt uf företag
  • kan alla repliker i "föräldrar fällan"
  • är glutenintolerant
  • kan inte gråta
  • har missbrukat snickers, keso, kiwi ..
  • .. och kött (är nästintill känd för att vara tjejen som älskar kött)
  • brukar säga att jag är skaldjursallergiker, för att jag ej gillar skaldjur
  • blev av med oskulden som femtonåring
  • har ansträngningsastma
  • har aldrig testat röka eller snusa
  • kan shotta utan att känna spritsmak
  • hatar insekter, och har svårt att döda myggor ibland
  • hade en högsta önskan som ung att vara med i melodifestivalen
  • .. och bli dansbandssångerska
  • flyger till luleå oftare än jag åker till stockholm
  • har ett stort ärr på knät
  • äter frukost i minst trettio minuter varje morgon
  • tror jag är hypokondiker
  • ska flytta till skottland i juli eller augusti
  • kan inte missa ett avsnitt med one tree hill
  • blir deprimerad om jag inte tränar regelbundet
  • går frisörlinjen, men ska inte bli frisör
  • har nästan gått in i väggen på grund av skolan ..
  • .. och for till akuten med bröstsmärtor i den vevan
  • kan inte leva utan musik
  • älskar kramar, men får de inte tillräckligt ofta
  • uttalar ordet senap konstigt
  • har varje gång jag varit hos tandläkaren på koll, haft hål i minst en tand
  • upptäckte att man kunde få bedövning hos tandläkaren runt 16 års ålder
  • älskar att åka bil
  • spenderade större delen av sommaren 2oo6 i tierp
  • och fanny träffades för första gången på en middag hos isabell stahlén 2oo3
  • hade som mål att bli över 170 cm lång, och slog målet med en centimeter
  • älskar att vara djup
  • blir tokbrun, toksnabbt på sommaren
  • var überlätt att lura som barn, vilket syrran utnyttjade när det gällde pengar och godis
  • visste inte den delen jag var i, i turkiet, tillhörde asien förän jag kom dit
  • har aldrig ätit nudlar
  • älskar att citera folk
  • är en språkpolis
  • använder alltid baggyjeans
  • äter med gaffeln i höger hand, och kniven i vänster
  • bär klocka på höger arm och har kommit på att jag är överhögerhänt
  • är otroligt spontan och älskar det
  • går aldrig och lägger mig före halv ett, då jag har skola dagen efter
  • skulle inte bli förvånad om jag någon gång under mitt liv skulle få cancer
  • skulle vilja tatuera in mitt efternamn på min handled

såja. nu kommer jag som inte på något mer, får räcka. visste du allt detta om mig måtro?


Kommentarer
Postat av: sara

Listor is the shit :)

Postat av: Jess

Jag har också ett ärr i vänster ögonbryn...sådeså.

2007-03-08 @ 21:41:36
Postat av: therese

jessika, vi är som sammalika ju! :)

2007-03-09 @ 09:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback