look what you've done.

godkväll. denna helg har innehållt allt och ingenting. :) sov en och en halv timme inför våga vara egen mässan i lördags. själva mässan gick väl fint, företaget fick bra respons, men nu är jag helt otroligt trött på att engagera mig i saker som jag inte mår bra av, så jag avstår helst .. om det nu ändå gick.

stort grattis till linnékulan och infoinside för alla priserna de vann! :) riktigt stolt.

blev utgång på lördagskvällen, intog lotus med hela, halva tjejgänget och mötte grabbsingarna där. :) hade det riktigt trevligt. :) drog hem till hemlerskog / löwling och käkade maxmat tillsammans med fanny och jessika. skrattade så jag grät på grund av jessikas otrooligt roliga kommentarer. =p

vaknade pigg och kry. började städa i huset och tog sedan bussen hem. :) kom hem lugnt och fick veta att jag glömt att ställa om klockan, vilket resulterade att jag kom tio minuter försent till jobbet. trodde klockan bara var tio, men den visade sig vara elva. så det var bara att packa jobbkläderna och springa till friskis. =p

skulle sedan direkt från friskis ner till grand och möta sofia för att kika på UKM. såg där en (okej .. flera, men bara en som fastnade ) otroligt duktig kille som uppträdde. spelade gitarr och sjöng. :) lät som en blandning av john mayer / jason mraz / paolo nutini - exakt min musiksmak. ujja. smälte.

___

idag vaknade jag runt sjutiden och hade svårt att öppna ögonen. när jag efter tre hårdbrödmackor och en komediserie kommit underfull med att jag inte var kapabel att ta mig till skolan pågrund av trötthet, lade jag mig och sov igen. vaknade sedan halv tre på eftermiddagen efter sammanlagt (bortsett från den där lilla frukosten) femton och en halv timmes sömn. ujja. har nog alrig sovit så länge.

mamman och jag tog en lång promenad med hunden, efter att ha dragit en vända runt uppsala med bilen. var skönt att vara ute i vårsolen. :) idag jag gjorde som ett tredje försök att vara mer feminin och släng baggyjeansen än en gång. :) blev kjol och leggings, kände mig riktigt proper för en gångs skull. kommer dock bli mindre baggy i sommar, och mer kjol, för på somrarna lever jag i kjol. :)

___

nu är det inte långt kvar till påsklovet,  då blir det funäsdalen för hela slanten. skidor och asfterski med pappa, ann och viktor. blir nog kalas. :) sedan är nästa mål att se fram emot marholmen med fanny, sabina, hjorth, jossen, carro, louise, ahlén, jocke, petter och .. bränno? kommer bli kalaskul. fem dagar att bara komma iväg och ta det lugnt på, plus lite kalas och partajj. efter det måste jag nog börja planera en luleåresa. var för länge sedan jag var där .. 18 - 21 januari sist, om jag inte minns helt fel. usch. alldeles för länge sedan .. :(

lotus

take my photo off the wall, if it just won't sing for you
( jet - look what you've done )

Kommentarer
Postat av: isabella

haha :( Jag ber om ursäkt, förstår att jag måste ha sett rätt rolig ut!

Postat av: Benja

Men sökte bara stöd till de det där möterna. Så var inte stött! :)

2007-03-27 @ 19:06:24
Postat av: Foppa-Loppa-Toppa-Moppa

Du.. På tal om ingenting så satt jag och tänkte på träning idag. DAGS SNART ELLER? Länge sen sist nu ju! Tänkte ta passet halv sju i morgon, hör av dig. Skriver på alla andra möjliga visa också så du förstår att jag är angelägen att träffa dig..eller nått.. :D

2007-03-27 @ 22:37:02
Postat av: Anonym

Aldrig mera Lotus.
För övrigt...hur har du det mån 16 april? Jag tänkte att jag skulle övertala min mor att fixa ett hotellrum åt oss, så vi kan sova i Sthlm natten till måndag. Annars måste man gå så tidigt från Debaser för att hinna med bussen...errr, en tanke bara.

2007-04-01 @ 20:29:42
Postat av: Anonym

Varför hatar din blogg mig? Varför vill den aldrig ta med mitt namn? Jess var det, ja.

2007-04-01 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback